du vet att du är het när...

  1. du beställer en drink i en av white room´s barer och vips, precis innan du ska betala slinker ett annat kort fram från en främling och betalar din nota.
  2. säljkillen på stället(solo, nkstreet) du shoppar jeans på, knackar på provhyttsdörren 4 ggr på 10 min och sticker in huvudet och frågar om allt går bra. såklart endast för att spana in ditt ass.
  3. en snygg kille tar tag i dig på dansgolvet på LOBBY och nynnar i ditt öra; vill ha dig i mörkret hos mig, tiden den stannar när vi rör vid varann...ååå
  4. oj, slapp stå i kö. krogkö, biokö, grönalundskö...yes u name it!
  5. när du har fått 7 vänförfrågninngar på facebook efter en utekväll, stackars människor som har suttit och letat efter dig på FB direkt efter krogen...
  6. kollar saldot på bankkontot efter en blöt natt i sthlm och upptäcker att du klarade dig under 100-lappen...den här helgen också!
  7. när hippaste Djn spelar alla dina önskade låtar...
  8. när tjejerna låter dig gå för i toakön på sture, fast du inte ens frågade.
  9. du är tvungen att byta mobil nr varje halvår pga stalkers.
  10. när dina så kallade väninnor förbjuder sina pojkvänner att umgås med dig.

lilla upptagna pojkvän akta dig, akta dig. lilla flickvän akta dig, annars tar jag HAN! hahahhaha


Kommentarer
Postat av: Jossan -Mamma till Aleksander.

Haha jag har väntat på en sån här blogg! Niiice. Kul läsning. Keep up! Kyss

2010-12-02 @ 13:54:51
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0