fett jobbiga ex

idag kom jag underfund med en sak. jobbiga ex är patetiska. jag förstår att man kan ha blivit sårad men va fa-aan, någonstans i livet måste man väl ändå komma till en punkt där man fattar att man måste lägga ner. man kan inte fortsätta att sms:a, ringa och försöka "råka" träffa personen i fråga.

jag tänkte verkligen på allt de här idag när jag följde med/skjussade en vän för att hämta hennes gamla kvarglömda saker hos hennes ex, när vi skulle åka därifrån slet han upp hissdörren och jätteartig som han var bad han först om ursäkt för att jag var tvungen att lyssna på de som sen flög ur hans mun. jisses, skaffa dig lite stake karl!

inte bara skämde du ut dig själv men du gav min vän mer anledning till att tycka att du är en skitstövel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0