om jag hade en fet kompis

och den kompisen frågade mig (som alla tjockisar gör) "ser jag tjock ut i den här?" då skulle jag vilja svara: "aaha ja det gör du faktiskt!". det där måste ju vara världens korkaste fråga såvida man nu inte är smal och snygg, men även om det skulle vara fallet så är det en korkad fråga. vad vill man höra? är man smal och inte ser de själv har man nog djupare problem med sig själv. och frågar en tjock person de...jaa..som jag precis sa. vet man inte hur man själv ser ut?

när man var yngre hade man ju alltid någon fet person i sin krets som fick alla andra att se skitsnygga ut, inte för att man skulle se dålig ut om man inte hade den här personen där men alla vet ju att en tjock person får de andra att se en aningen bättre och smalare ut. bra knep för er med dåligt självförtroende. skaffa en tjockis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0