perfekta förhållanden - finns dom?

uteliggaren här. måste bara säga att jag är så trött på folk, speciellt dom i min närhet, som låtsas ha perfekta förhållanden och får en annan att känna sig som en loser. just nu känns det verkligen som jag har det perfekta förhållandet men jag VET att den dagen då vi är sura på varandra, inte vill se varandra, kanske till och med skriker på varandra och bara är allmänt less på varandra kommer att komma!

DET betyder inte att man har ett sämre förhållande än någon annan. jag tror folk är rädda att visa sig sårbara och vill gärna att folk ska tro att man har den där perfekta lilla familjen eller det perfekta förhållandet. newsflash! det finns inget sådant.

skrattretande. våga vara lite sårbar, våga vara mänsklig för vet du vad? du är inte perfekt!

- ett klassiskt exempel på fakers, heidi och spencer från the hills. dööööö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0