blä

det är ju oftas alla tjejer som är pinsamma i sina förhållanden. pojkvännen hatar man inte lika mycket, för att man vet innerst inne att de tycker att sin flickvän är asjobbig när hon ska bestämma hur länge han ska få vara med sina polare ute på krogen...eller om han ens får gå. hon bestämmer vart de ska åka på semester, hur lyan ska se ut m.m.  men jag har nu mött en kille som jag absolut inte tål.
han är så jävlig så jag vet inte ens vart jag ska börja. han ska vara med på allt, ska vara med på tjejkvällar o utgångar. han vill ha sin flickväns face och hotmail lösen. allt ska vara märkt x&x. telefonsvararen på hans mobil är: du har sökt x & x, vi kan inte svara! vaaaa är din mobil, hennes mobil?
han är så usel. har han inga polare eller? jag har nu fått nog, jag orkar tyvärr inte ha med mig en ful pojkväns-mes nästa gång jag ska på bio och se sex and the city. som han uttryckte sig; är hans favorit film. en kille ska inte gilla sånt. de ska dricka bira och spela fifa o snacka om brudar. han dricker nyponsoppa och spelar yatzy och snackar om sin älskling istället. det värsta av allt är att flickvännen verkar gilla detta. han behandlar mig som en prinsessa blablaaaa osv, fuck? han är ju fan besatt. han vaknar säkert på nätterna och stirrar på dig och typ vill göra dig med barn så att ni aldrig kan skiljas åt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0