facebook

några syrianer har uppdaterat sin status på fb. pratar man såhär?

  • jag hatar dig jag trodde du ville vara med mig du finns i mina tankar men jag ska pissa på dig (romantiker i nöd, skippar alltid punkt men vill vara sårbar)
  •  eeeeeeefffff skiiiiiiiiiiiiit jobbiiiiigt på gymmmmmet. ufth! (säkert as jobbigt att stå och glo på andra syriantjejer med fullspacklat face)
  • ska man fakka ur ikväll???!!!???!!! (det händer ju knappast)
  • fan va söt du e dina sexia blickar dödarrr (kan man vara söt och sexig på samma gång?)
  • bröllop på lördag! (NEHEEEE ÄR DET?)


okej, har inget emot syrianer men det är kul. alltid samma sak. vi tar svennarnas uppdate en annan dag!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA. Inte för att jag använder fb. Men klockers! Man skulle kunna tro att det är jag som sitter bakom denna blogg. Eran humor är min humör. Fan va skönt.

2010-12-02 @ 23:31:36
URL: http://josefinanero.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja rosa vore nice. Blir nog en röd för mig, den va störst. Kul blogg! :-)

2010-12-03 @ 07:32:01
URL: http://Sandraaas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0