helvete

jag är så trött på människor som snålar. okej OM man är fattig och måste hålla hårt i bössan. men när man har pengar? dumsnål kallas det och jag har stora problem med sådant pack.
vet inte riktigt vart jag ska börja. men ni förstår säkert.
nu umgås inte vi så mycket med folk som har rusta-utrustning hemma och köper kläder på hedlandet. åker och storhandlar på ullared 2 ggr om året och firar sommaren på en lokal camping, äter elderados grejer från willys, eller ännu värre euroshopper! det kan man säkert bli sjuk av. matförgiftad.
nej skulle aldrig komma på fråga.
men nu till den rikiga frågan...de som snor grejer från arbetsplatsen. jag menar, är man för snål för att köpa grejen man vill ha, och sedan snor den och blir av med jobbet. hahhahha snacka om dumsnål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0