plastic fantastic

när man inte orkar träna, men blir bara fetare och fetare tänker jag: äh jag kan lägga mig under kniven en vacker dag. suga lite där och ta bort lite där så är jag smal igen.
eller när man tränar mycket och äter rätt så försvinner brösten... då tänker jag likadant. jag ska fan fixa brösten. då kan de inte försvinna.
men om man spenderar några timmar och kollar på misslyckade ingrepp blir man lite mörkrädd.



courtney love har aldrig varit någon skönhet, men jag vet inte. ser hon inte lite ut som en stjärt i facet nu?



här gick något lite snett, hon ser ut som mina händer gör när jag glömmer vantar och ska skrapa bilrutan på morgonen och det är 17 minus. förfryst. hon måste ju känna nada. tänk att vara gift med henne...jag skulle få panik. tänk er när hon ska gå ner på sin man. ehhh...nej tack. hon skulle nog hugga av den av misstag med sina metall-läppar, eller typ sprida frostskador så den skulle gå mitt itu. hon skrämmer mig...



titta ungen blev fin. eller okej, ungen blev normal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0