puuusst

usch, jag spydde nyss lite när jag läste lite uppdateringar på fb.
kan alla par som är så jävla lyckliga sluta sprida runt det som värsta klamydia-viruset? håll er jävla fuckin lycka för er själva. (ni vet fan inte vad riktig lycka är när ni skriver precis ALLT ni gör!) sluta kalla varandra världens bästa, älsklingen, plutten, min lilla, prins&prinsessa....åå jag kan fortsätta i timmar!

lägg inte upp kort heller...please. visst kan man lägga upp bilder på bloggen och skriva vad man här käkat. det är jag van med. men jag ORKAR inte se vad ni äter varje dag på fb. vem fan gör så? oj en kopp glögg...*klick* FACEBOOK, myspys med älsklingen, världens godaste glögg och pepperkakan var förstås universums godaste, för att inte tala om russina som är galaxens godaste russin. köpt på Lidl.
ät upp varandra av kärlek istället. eller ifs då skulle det inte bli så mycket kvar av den ena halvan eftersom de är lite som helan och halvan.

så nu känns det mycket bättre!
nu ska jag mysa som fan i soffan. men jag behöver fan ingen älskling, bara en kladdkaka och ett stort glas colazero.

Kommentarer
Postat av: Jossam-Mamma till Aleksander

Fan va gott me kladdkakaochzero. Zero is my drug!!!

2010-12-10 @ 16:38:33
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0