wieeho det är fredag

idag har jag gjort något som jag inte borde ha gjort. men så är det...ibland är det ödet. ibland händer det för att man vill, innerst inne.
det är en konstig känsla. bra och dålig på samma gång.
som tex när man är otrogen. det är känns ju inte så jättebra dagen efter, men för stunden är det HELL YEAH, kör på bara.
jag har egentligen ingenting att säga om otrohet. visst det är skit om det händer en själv, men kom igen. det pågår överallt hela tiden. inget någon kan stoppa. hahha kolla bara på jonas som var otrogen mot prinsessan. snacka om att vara otrogen mot fel flicka.
kan ju erkänna att vi 2 har varit med om väldigt mycket otrohet i våra liv. vi vet så mycket, men våra munnar kommer att förbli tysta. det är bäst så, att tala är silver MEN det är fan guld att tiga ibland.
och så slutklämmen: vissa av människorna som har varit/är otrogna ingår i dessa par vi HATAR så grymt mycket när det gulligullar... allt är bara en uppbyggd fasad. ni har det skit egentligen.

nu till något festligare. DET ÄT FREEEDAG! överst på schemat läser jag party. och så blir det.
klart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0