en tanke

en sak som slog mig... hur tänker fula/gamla/ointressanta killar på krogen? tror de att de är Depp-snygga bara för att de har druckit 2 groggar? jag skiter fan hur rika de är, eller hur framgångsrika de är, blabla osv,
om, jag säger bara OM man är på jakt efter ett pök, så tar man krogens heting eller hur? aldrig i livet, retards. jag har gjort det misstaget en gång, morgonen efter sa han att han älskade mig och gav mig en gåva. jag spydde i min egen mun och ringde mina vänner som kom och hämtade mig. synd bara att de åkte vilse och jag var tvungen att umgås med honom och hans mamma i 1 h!
glasögon och allergiker går FET bort! bara så ni vet. ticks går också bort. för inte tala om dvärgar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0